Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Κριτική για το "Μάθε, ζήσε, χτίσε"

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, από μένα για την ζεστή σου παρουσία απόψε κοντά μας, στην Νέα Σμύρνη. Εύχομαι όλα τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα, και τα λόγια που έχεις ζωγραφίσει μέσα στο βιβλίο σου, να γίνουν στόχος ζωής, που θα βοηθήσουν πολλούς ανθρώπους, να ξεφύγουν από την θλιβερή καθημερινότητα. Δεν πρόλαβα να διαβάσω πολλά μέσα σε μία ώρα, αρκετά όμως, για να καταλάβω, ότι είσαι ένας Άγγελος, που απλά έχει όνειρα, για ένα καλύτερο αύριο για τους συνανθρώπους του!!!

Ταξιδεύοντας προς το αύριο, από τότε που γεννήθηκα, έμαθα την ζωή, έξω μακριά από τα σχολεία, από τα τυπικά διδαγμένα μαθήματα. Έμαθα την πραγματική ζωή, μέσα από την δική μου ύπαρξη και των άλλων ανθρώπων. Διάβασα στα μάτια της την αγάπη, ή την απόρριψη. Οχι απέναντι σε μένα απαραίτητα, αλλά απέναντι σε ότι μας έχει χαρίσει ο Θεός. Συμβιβάστηκα με πολλά, με όλα αυτά που θεώρησα, ότι θα γινόντουσαν μάθημα ζωής σε μένα για να το μεταδώσω αργότερα στα ίδια μου τα παιδιά.

Πέρασαν τα χρόνια, κέρδισα με τον δικό μου τρόπο την ζωή, εκτός από όσα μου έδωσε Εκείνος, την εκτίμηση και την αγάπη του πλησίον μου. Έμαθα ότι για να ζήσεις, πρέπει να μάθεις να δίνεις. Γιατί τότε ζεις!! Εκτός από την υπέροχη οικογένειά μου, έχω κοντά μου φίλους, που γεμίζουν την ψυχή μου, με την αγάπη τους, έχω όμως και το βιβλίο. Άπειρα τα μαθήματα μέσα από τις σελίδες τους. Ότι δεν προλάβαινα να μάθω από την ίδια την ζωή, το μαθαίνω μέσα από τις σελίδες των υπέροχων ανθρώπων-συγγραφέων, που ήξερα πριν, που γνώρισα εδώ, πίσω από τα γυάλινα προφίλ. Κατάλαβα πολλές αξίες της δικής τους προσωπικότητας, μέσα από ονειρεμένες αφηγήσεις. Ας είστε όλοι σας καλά, και όσα ευχαριστώ και να σας πω, θα είναι πάντα λίγα , θα είναι πάντα πίσω, αφού όσο θα μπορώ, δεν θα πάψω ποτέ να είμαι κοντά σας, να σας διαβάζω, και να αφήνω το δικό σας νέκταρ, να κατασταλάζει στην ζωή μου. Ενα ευχαριστώ στους φίλους, στους συγγραφείς για την αγάπη, που επιπλέον με διδάξανε. Β.Α.
...........................
Ανήκεις σ' αυτή την ομάδα των συγγραφέων, γιατί μόνο με αισιοδοξία, και αγάπη, γράφτηκε το βιβλίο σου.

~Βούλα Αθανασιάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου