Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Μελέτες, έρευνες, γράψιμο, σβήσιμο, σκίσιμο σελίδων και πάλι από την αρχή...

 Όντας ένας συγγραφέας της επαρχίας με περιορισμένο αναγνωστικό κοινό, νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σύντομες σκέψεις. 

Ξεκίνησα να γράφω ακριβώς μετά το λύκειο, στίχους, ποιήματα και διηγήματα. Όχι απαραίτητα για να βιοποριστω από την συγγραφή, απλά αν συνέβαινε αυτό θα ήμουν περισσότερο ευγνώμων. Γράφω για να εκφραστώ, για να επικοινωνήσω με τους συνανθρώπους μου, για να μην παρασυρθώ από εξαρτήσεις και για να μεταδώσω ένα ψήγμα ανθρωπιάς. 

Η διεργασία δεν φαίνεται. Απαιτεί μελέτες, έρευνες, γράψιμο, σβήσιμο, σκίσιμο σελίδων και πάλι από την αρχή... Παράλληλα με όλες τις υποχρεώσεις του βιοπορισμού σε μια Ελλάδα κρίσης. Οικονομικής, συναισθηματικής και αξιών. 

Αισίως έχω φτάσει στο 8ο βιβλίο μου, το οποίο θεωρώ πως την στιγμή που μιλάμε είναι η πιο ώριμη εργασία μου. Όσοι το έχετε διαβάσει και θέλετε να μοιραστείτε τις σκέψεις, τις εντυπώσεις και τις παρατηρήσεις σας για τα «Ανηλιαγα σοκάκια» στείλτε μου μήνυμα. Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε! 


~Άγγελος Μητσόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου