Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Τα βιβλία μου!

 

Καλησπέρα σας... 


εάν επιθυμείτε να διαβάσετε οποιοδήποτε από τα βιβλία μου:

(Ικμαδα -ποίηση 2011, Μαθε ζήσε χτισε -αυτοβελτίωση 2012, πορτραίτα -ποίηση 2013, Καλοκαίρι στην ψυχή -δοκίμιο 2015, Θέλω να πεθάνω στην Σαντορίνη -διήγημα 2018, 88 μικρές βιτρίνες -ποιήματα αποφθεγματικού τύπου 2020) 

μπορώ να σας τα στείλω ηλεκτρονικά σε αρχείο pdf (με μια μικρή χρέωση των 5€) καθώς οι έντυπες εκδόσεις των βιβλίων (εκτός από την ποιητική συλλογή "88 μικρές βιτρίνες") έχουν εξαντληθεί. 

Ελάχιστα αντίτυπα, των βιβλίων μου, μπορείτε ενδεχομένως να βρείτε σε κάποια μικρά βιβλιοπωλεία της Ηπείρου και της Αττικής. 


Καλώς εχόντων των πραγμάτων η επόμενη έκδοση θα γίνει τη νέα χρονιά, με δύο καινούργιες ποιητικές συλλογές και επανέκδοση των δύο πρώτων μου ποιητικών συλλογών. Ακολουθώντας και αυτή την φορά την αυτοέκδοση και την διακίνηση μέσω διαδικτύου και κοινωνικών μέσων δικτύωσης.


Μέχρι τότε, εύχομαι να έχετε δημιουργήσει μια όμορφη βιβλιοθήκη εντός σας και εκτός σας!

Για (ηλεκτρονική) αποστολή των βιβλίων μου μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο email: allma11@yahoo.gr

~Άγγελος Μητσόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου