Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Σ' αγαπώ


Προσπαθώ να σε βρω να σε δω
θέλω κάτι πολύ να σου πω
είναι τόσο ωραίο κι απλό
να στο λένε με τρόπο αυτό.

Θέλεις πάντα αυτό ν' ακούς
κι ας κοιτάει αλλού ο νους
είναι μια λέξη μικρή
που έχει σημασία μεγάλη.

Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, 
σ' αγαπώ και σε θέλω τόσο
αν δεν έρθεις εγώ θα ματώσω
και θα μείνω μόνος για πάντα.

Όπου να 'σαι εγώ θα σε βρω
και θα μείνω για πάντα εκεί
να μην κλαίω, μα να γελάω
κι η καρδιά μου να 'χει πνοή.

Είναι τόσο ωραίο κι απλό
κι εγώ θέλω πολύ να το πω.

Όλοι θέλουν αυτό να πουν
μα δεν ξέρουν σε ποιον το πουν
γιατί η λέξη αυτή θέλει πάθος
και γι' αυτό πάντα κάνουν λάθος.

Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, 
σ' αγαπώ και σε θέλω τόσο
αν δεν έρθεις εγώ θα ματώσω
και θα μείνω μόνος για πάντα.

~Άγγελος Μητσόπουλος
(Οι πρώτοι στίχοι που έγραψα σε ηλικία 17 ετών)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου